God morgon torsdag

Nu har snart denna skolveckan gått och det är bara 2 dagar kvar om man räknar med idag. Denna dagen på veckan brukar vara en av de jobbigaste då vi har många lektioner och börjar tidigast och slutar senare. Idag blirdet förhoppningsvis lite lättare då vi ska till västmanlands teatern för att se någon föreställning. Det börjar nästan kännas som att jag inte går media utan att jag går teater etersom att jag kommer se 2 föreställningar med klassen denna veckan... Dagens föreställning räknades dock till en kurs som jag läser som heter estetisk kommunikation.
 
Skolan är det som är inplanerat för dagen. Det kanske blir en sväng till gymmet under kvällen, det beror lite på vad för ork det finns i eftermiddag.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att sedan åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

Älskar din blogg den är så unikt cool i designen!

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-01-29 | 11:33:10
Bloggadress: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback