Gör kväller

Det blev bara en lugn kväll här hemma för min del, men som sagt så tycker jag att det är väldigt skönt efter denna första skolveckan. Därför har jag inte heller speciellt mycket att skriva om just nu, men ett litet kvällsinlägg ska ni alltid få (tycker jag).
 
Jag ändrade även planerna för morgondagen nu under kvällen, jag tror inte att jag åker iväg och rider på morgonen i morgon. Det får bli de kommande helgerna istället då jag känner att jag kommer behöva denna sovmorgonen. 
 
Nu tänkte jag släppa ut Gucci innan jag kryper ner under täcker ser det sista av ett påbörjat avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Jenny säger:

SV; Tack så jättemycket!!

Väldigt fin blogg du har :D

Svar: Tack snälla du :D
Kram
None None

2015-01-10 | 14:36:41
Bloggadress: http://jjennyenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback