Gör kväller

Jag måste säga att jag verkligen älskar dessa senare kvällarna på gymmet då det knappt är några människor där den tiden. En annan anledning är också för att det är skönt att köra ett pass, komma hem och få i sig något och ta en dusch innan man sen kan krypa ner under täcket.
 
Jag såg även att jag hade fått en gissning än så länge. Men jag väntar lite med att avslöja om det är rätt eller inte då jag vill att flera ska ha chansen att gissa. Jag publicerar länken i morgon tänkte jag.
- Såg denna bilden och blev taggad till fredags träning då det är hoppträning som står på schemat.
 
Nu tänkte jag krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback