Hemma från skolan, gång 2 för idag

Nu har jag precis kommit hem från skolan, en andra gång för idag. Först var det en vanlig skoldag, sen åkte jag hem för att få i mig lite mat samt lämna väska och lite så innan jag och mamma tillbaka för att det var ett möte angående valen som ska göras till 2:an och 3:an. På vägen hem stannade vi därför till på ICA och köpte med lite naturgodis som jag nu tänkte äta på framför people's choice awards. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Va gott det ser ut! :D Ha en fortsatt bra kväll ;)
Kram

Svar: Det var det vill jag lova. Du får också ha en fortsatt bra kväll :)
Kram
None None

2015-01-08 | 22:03:30
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback