Hemma igen

Vid lucnh åkte jag hem till Denise och fikade lite med henne och en kompis till henne, samt att vi bara hade det roligt och snackade en massa och såklart var det massa musik på. Det var mysigt och innan det åkte jag en snabbis till stallet och tog hand om Promise. Hos Denise blev jag sedan upphämtad och åkte med till en innebandymatch och nu har jag precis kommit hem för kvällen. Därför blir det bara en lugn kväll här hemma nu.
- Lilla grå ifrån i somras
 
Nu väntas det pulled pork här hemma och sedan blir det bara en mysig kväll framför Grey's. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Angelica Karlsson & Jalonen säger:

Vilken söt ponny! :D

Svar: Visst är hon :D
None None

2015-01-27 | 21:00:50
Bloggadress: http://equua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback