Loggar ut för idag

Jag hade väntat mig en ganska seg onsdag idag då vi skulle lyssna på ett föredrag i morse, men dagen blev allt annat än seg. På median fick vi i uppgift att fota med en analogkamera och göra precis varenda inställning själva och vi kunde inte se bilderna då en analogkamera är en kamera med en filmrulle i. Kommer någon av er ihåg den typen av kameror? Uppgiften var att vi skulle lära oss och förstå hur viktigt det var att kombinera inställningar för att få en bra bild och liknande och det väldigt lärorikt då principen är precis detsamma i systemkameran vilket jag överförde till min kamera direkt när jag kom hem.
 
Som ni såg tog jag och Denise en sväng till stallet efter skolan där jag tog hand om Promise och fotade lite bilder med analogkameran innan vi åkte ner på stan för att ta en fika och bara prata på Espresso house, vilket var hur mysigt som helst.
 
Nu tänkte läsa igenom det sista av ett tal jag tror att jag ska hålla i morgon och sedan ska jag avsluta och krypa ner under täcket framför gårdagens/nattens/dagens PLL. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback