Lördag med sovmorgon

Idag blev det en sovmorgon för min del, vilket var väldigt skönt. Sen att Gucci ställer sig och gnäller klockan 7 till kanske 8 är ju dock mindre roligt när man försöker sova... Men det är för att vi har stängt till vardagsrummet och det är bortanför vardagsrummet som mina föräldrars sovrum är och hon vill alltid sova hos de, fast nu löper hon och då vill vi inte ha henne i våran nya soffa. 
 
Under dagen är det inte mycket annat inplanerat, mer än att jag ska åka till stallet i eftermiddag för att ta hand om mitt gråa lilla hjärta.
 
Nu ska jag ta och byta om innan jag ska hoppa in i bilen och åka mot Erikslund för att handla och shoppa lite. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback