Lugn måndagskväll

Denna dagen blev verkligen en slappardag här hemma med familjen, precis som de flesta dagarna har blivit under detta lovet. Men lovet är ju till för att man ska kunna slappna av och bara ta det lugnt och det är precis vad jag gör och tänker fortsätta göra nu innan de är dags att återgå till vardagen igen.
 
Under eftermiddagen åkte jag i alla fall iväg en sväng och tog sista sprutan av ett vaccin, så jag hoppas verkligen att jag inte får någon biverkningar utav den nu när skolan snart drar igång igen. Det hade ju inte varit speciellt lägligt att vara sjuk de första dagarna...
Nu ska jag fortsätta med att inte göra mycket alls, med andra ord bara ta det lugnt framför något avsitt av Grey's. Vad tyckte ni om tagen förresten? Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Moa Persson säger:

gud vad chill och härlig dag hihi :DD

Svar: Ibland så ja, hihi :)
None None

2015-01-05 | 20:05:25
Bloggadress: http://photomp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback