Mellanlandar hemma

Detta blir en väldigt snabb mellanlandning hemma då jag snart ska åka ut till stallet för att ta hand om lilla grå. Först är jag bara hemma nu i mellan för att byta om samt att jag precis gjort en kopp kaffe så jag tänkte även passa på att göra en uppgift nu lite snabbt så att jag får resten av kvällen ledig. Det gäller att planera smart ibland.
 
Stallet är det enda jag har planerat för eftermiddagen/kvällen då jag inte har något plugg som jag verkligen måste göra, vilket jag anser som väldigt skönt nu när skolan dragit igång.
 
Nu ska jag fortsätta med det jag gör innan jag åker till stallet. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback