Onsdag med skola

Då var det en skolmorgon igen och jag var nog inte ensam om att bara vilja somna om efter att larmet hade ringt. Men jag tog mig upp och har precis fått i mig en kopp kafffe så att jag inte somnar under första lektionen... Vi har bara en halv vecka nu första veckan, vilket jag är tacksam för och vi har 2 medialektioner under den korta tiden. Gissa om jag är glad, nu drar det verkligen igång, på riktigt.
 
Efter skolan idag har jag även körkurs nere på stan, därför åker jag ner på stan direkt efter skolan för att sen möta upp mamma där. Det är skönt att ha gått den kursen så att alla papper är i sin ordning. Det kanske blir någon minuts mellanskillnad så då kanske jag hinner springa in i någon affär, det visar sig.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag går mot bussen för att möta upp Ebba. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback