Pluggtisdag

Som ni såg stannade jag till i stallet på vägen hem så då fick jag det gjort i tid idag, vilket var väldigt skönt. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen innan jag började plocka lite på mitt rum, men det var även en del plugg som skulle göras så det satte jag mig och gjorde klart.
 
Tog även fram kameran lite snabbt när jag kom hem för att fota en skoluppgift, men jag kunde inte låta bli att ta några kort på Izor när jag ändå var i farten.
 
Nu tänkte jag gå ut på en promenad med Izor för att få lite luft efter allt pluggande och sedan blir det nog några avsnitt av Grey's. Ni får ha en fortsatt br akväll ås hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback