Redan mitten av veckan

Det blev en sista sovmorgon på en onsdag i alla fall, därför var det väldigt skönt att kunna ha klockan ringandes lite senare än vad jag brukar ha. Men nu är det snart dags att jag börjar röra mig mot skolan. Efter skolan idag åker jag med Denise hem och så ska vi se nattens/dagens avsnitt av PLL tillsammans innan vi sen ska åka tillbaka till skolan då det är öppethus ikväll. 
 
Just i skrivandets stund sitter jag också och funderar vilka val jag vill göra med olika kurser nu till tvåan samt att mitt val av kurser nu påverkar hur det komer bli i 3:an. Det finns riktigt mycket spännande att välja mellan och gäller att göra smarta och rätt val, om man gör det får man i princip behörighet till det mesta.
 
Nu ska jag gå en promenad med Izor innan jag ska åka och möta upp Ebba innn vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback