Rundar av för idag

Jag undrar hur pass mycket träningsvärk jag kommer ha i morgon, både efter ett riktigt jobbigt spinningpass nu på kvällen, men också efter att ha skrattat så mycket som jag gjort i skolan idag. Fy tusan vad roligt det har vart och det var endast en lektion där vi verkligen jobbade från början till slut. Jag skrattade så att ögonen tårades flera gånger, jag måste verkligen ha riktigt goa vänner med andra ord.
- En bild på Denise, Bea och mig från när det var öppet hus förra gången. Nu i veckan är det dags igen.
 
Nu tänkte jag runda av för idag och krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's, såklart. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback