Söndagskväll i soffan

Jag är precis nyduschad efter att ha kommit hem från gymmet. Idag blev det mycket fokus på mage, men även armar. Jag känner att jag verkligen inte har mycket magmuskler då jag knappt kan ta någon vikt i de maskinerna som finns på gymmet, därför kommer det bli mycket fokus på mage och bygga upp de musklerna och såklart ryggen i samma veva. Annars blir ju kroppen byggd fel. I morgon tänkte jag köra lite mera kondition och ben, om det inte blir så att jag kör spinning.
- Har ingen roligare bild, därför får lilla sessan stå för denna bilden
 
Nu tänkte jag se några avsnitt av Grey's och bara ta det lugnt. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback