Tidig torsdag

Då var det torsdag igen och skoldag nummer 2 för min del, vissa av er börjar säkert idag och till er vill jag bara säga lycka till, eller okej jag önskar såklart er alla lycka till. Skolan är även dagens enda planer för min del, vilket jag tycker är vädligt skönt då jag bara får en lugn kväll hemma.
 
Inatt/tidigt i morse var det även people's choce awards, brukar ni se den showen? Det kommer iaf jag göra under dagen då jag inte riktigt kände för att ställa klockan på 04:00 bara för att se showen innan skolan, när helda showen redan nu finns ute på youtube.
 
Nu måste jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alvis säger:

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-01-08 | 08:36:14
Bloggadress: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Ebba Granholm Ström säger:

Sv; Tack boii! :*

2015-01-08 | 10:06:45
Bloggadress: http://ebbagranholmstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback