Tisdag även denna veckan

Idag var det en riktigt seg morgon och sängen var verkligen lockande, men jag kämpade mig upp och nu efter en kopp kaffe är det lite lättare. 
 
Eftersom att det är tisdag så är det stallet som gäller för min del efter skolan idag, precis som vilken annan tisdag som helst. Idag tänkte jag ta lite extra tid på mig då det blev en snabbvisit i helgen. Annars blir det bara en lugn kväll hemma, vilket jag känner passar helt perfekt. Det blir även en hundfri kväll då Izor åker hem, fast så länge blir vi inte hundlösa utan i morgon kväll kommer Gucci igen.
- Då blir hon nog så här glad över att se oss, hahaha
 
Nu ska jag gå en promenad med Izor innan jag åker och möter upp Ebba. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

baduum tiiiish // Denise & My

Svar: Puss
None None

2015-01-27 | 11:45:15
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback