Veckans längsta dag

Vaknade upp och såg att det hade snöat igen... Jag tycker om snön så ta inte detta fel nu, men jag hade velat haft denna snön på jullovet för nu vill jag kunna cykla till skolan, då jag föredrar det framför att åka buss. Om man bortser från det är jag hyfsat pigg och redo för denna skoldagen, även om det är veckans längsta dag. Nu på morgonen har vi tyska och jag satt och gjorde lite tyska i tisdags klockan 23 på kvällen, helt frivilligt fast att inte behövde göra det. Det säger nog en del om att det är en ganska rolig uppgift vi gör nu.
 
Skolan är egentligen det enda som jag har inplanerat. Fast det är väldigt skönt då jag haft saker att göra varenda dag hittills. Därför tackar jag inte direkt nej till en lugn kväll hemma ikväll.
 
Nu ska jag gå en promenad med Izor innan jag åker för att möta upp Ebba och åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Emilia Jansson säger:

Torsdagar är min längsta dag också, drygt! :/

Svar: Jag håller med :/
None None

2015-01-22 | 09:20:32
Bloggadress: http://eryttaren.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback