Äntligen hemma

Äntligen har jag kommit hem och fått tid att sätta mig med datorn. När jag kom hem var det bara att äta lunch och duscha innan vi skulle åka iväg och lämna bort alla djuren vi hade i huset, så nu är det minst sagt tomt här hemma. Det ska bli skönt att vara lite ledig, men samtidigt saknar man dem ju. Sen var vi även tvugna att handla det sista till i morgon och sen skulle ju allt som va ute hos hästen hämtas hem.
 
Men nu är jag äntligen hemma och det börjar bli hög tid för mig att sätta igång och börja fixa lite inställda inlägg åt er. För jag vet som sagt inte hur det kommer se ut i veckan med tanke på att jag inte vet hur det kommer gå i fotbollen och vad som är inplanerat för övrigt. 
 
Nu ska jag kila ut på altanen, här hemma vankas det nämligen grillade hamburgare med pommes, hur gott som helst. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney säger:

Skönt att få komma hem :) Vars har du varit?

Svar: Jag har varit och tältat ute i hos hästarna :)
Kram
None None

2015-07-11 | 21:03:55
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback