Bästa beteskvällen för i år

Denna kvällen var den bästa kvällen ute på betet för i år. Vi red ut till travbanan och hade picknick i skogen bredvid. På travbanan fanns det lite vattenpölar som vi galopperade igenom, vilket hästarna älskade. Alla hästar blev verkligen överlyckliga och man kände hur benen verkligen flög under en. Sen fikade vi i skogen, vi hade med lite godis, grimmor och grimmskaft till hästarna medans vi hade bullar, kakor och dricka till oss själva. Hästarna stog snällt och mös med oss samtidigt som vi satt och åt på en sten. Såklart höll vi i hästarna, vi är inte helt bakom flötet ;) Jag hade ju också härligt sällskap, vilket inte gjorde det hela så mycket sämre.
 
Nu är jag dock supertrött och klockan ringer om mindre än 7 timmar, så jag ska nog försöka sova så att jag kan vara lite pigg i morgon. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback