En härlig sommarkväll

Det var en supermysig kväll ute på betet, även om jag inte red min häst speciellt krävande. Men det var så varmt  och jag red i byxdress. Därför slutade det upp med att jag och ponnyn galopperade bredvid de andra som red på ängen och det tog hon som att hon skulle racea så hon tog bettet och öste på. Sen joggade jag henne också lite lätt i trav, men även det var väldigt kravlöst i och med att det var så varmt.
 
Avslutade också med att gå upp och fota lite "uppställningsbilder". De bliderna kommer ni få se under morgondagen då jag sitter och redigerar det sista på dem just nu.
 
Gucci har redan hoppa tupp i sängen, så jag ska väl göra detsamma. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback