En regnig dag

Det har regnat så pass mycket att jag inte vill hoppa ponnyn idag, det är lite för riskabelt och jag vill inte utsätta henne för det. Vi kan nämligen bara hoppa på gräs och då väljer jag hellre att hoppa henne i morgon. Om det inte regnar jättemycket då också vill säga... Därför låter jag också bli att åka ut till henne idag, för jag kan behöva en kväll hemma.
 
Nu ska jag bara njuta av en ledig kväll framför lite serier och inte göra så mycket mer. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Smart val att inte hoppa idag. Men hoppas det är bättre väder för det imorn i alla fall :D
Kram

2015-07-08 | 20:54:33
Bloggadress: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback