Ett perfekt pass

Det var bra underlag så vi passade på att hoppa lite idag och gissa om det var en glad ponny jag hade då. Hon gav verkligen järnet fram till hindrenaoch tyckte det var hur roligt som helst. Om man bortser fårn en miss av mig då jag gjorde en för snäv sväng och sen inte sa åt henne att hoppa av vid rätt tidpunkt, det ledde till att vi kraschade hela hindret. hehe, men det gick bra och ingen skadade sig. Bortser man från det bjöd hon på riktigt bra språng idag, min gråa lilla stjärna. Vi hade också en som fotade oss idag, så ni kan vänta er lite nya bilder inom en ganska snart framtid.
 
Jag är riktigt trött, så jag tänkte nog ta och avsluta för ikväll. I morgon har jag nämligen massor att stå i... Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback