Ett skitpass

Dagens ridpass vill jag bara stryka ett stort streck över. Inget gick bra för 5 öre. Hon vägrade på alla hinder och var inte alls sig själv. Därför åkte jag av eller snarare gled av och landade på fötter... Hon gick hur bra som helst igår och jobbade verkligen på med ryggen och fick in bakbenen under sig som hon skulle. Därför tror jag att hon hade träningsvärk från igår och att det var därför som hon stannade på alla hinder idag. För det är verkligen inte likt henne att stanna på varenda hinder, hon älskar att hoppa och hon skulle göra allt för att få hoppa. Därför skulle jag tro att hon har träningsvärk. Tillslut fick jag över henne med ett bra språng, så efter det nöjde jag mig när det gällde att hoppa och joggade av henne istället.
 
Nu har jag och brorsan precis kollat på film och tänkte nu krypa ner under täcket för att sova. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback