Ett svettigt ridpass

Idag red jag på en tickande bomb. Hon var sjukt taggad och blev hur svettig som helst efteråt. I slutet av ridpasset blev hon dock väldigt trevlig och mycket finare än vad hon var i början. För då var det verkligen giraff deluxe på henne och hon ville bara springa på. Ett tag var hon så laddad att hon typ sprang på sidan och gjorde små bakut såparkar. Min lilla sötnos <3 
 
Efteråt fick hon sig iaf en välförtjänt dusch då hon skötte sig så bra i slutet och eftersom att hon var så varm och svettig som hon var. Jag hann dock inte ens gå och stänga av vattnet innan hon rullade sig...
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan jag tänker bunkra upp med godis och lite läsk innan jag intar serieläge i min säng. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
zelmasg3 säger:

My new blog project
femine products leather belts uk resort trip advisor
http://sissy.adultnet.in/?profile.anjali
гей sex miami ink website muslim marry sleeveless white blouse feminism antonym pictures of sissies white frilly panties women facial

2016-07-21 | 14:43:02
Bloggadress: http://hot.girls.sexblog.pw

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback