Fredagens eftermiddag

Såklart kunde jag inte lämna en inredningsaffär tomhänt. Vad som fick följa med hem får ni se i nästa haul, som troligtvis blir på måndag så jag och Linnea ska ner och luncha på stan och sen tänkte vi även gå i lite affärer. Efter att ha rensat ut lite kläder ur min garderob så känner jag att det verkligen behövs fyllas på och jag hittade ju inte jättemycket kläder på Ullared, därför får det helt enkelt bli en dag på stan i jakt på "en ny garderob"
 
Nu ska jag gå och byta om till ridkläder och sen ska jag bege mig iväg ut till hästen. Vi hade tänkt rida om underlaget tillåter. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback