Fredagskväll

Åkte ut till Erikslund en sväng under dagen för att luncha och inhandla lite grejer. Det är alltid mysigt att luncha ute, så när vi ändå var där passade vi på. Sen jag kom hem har jag bara packat, vilket gjort att min väska är så gott som klar. Det är bara lite smink som ska ner, men det ska jag använda på söndag morgon så det kan jag inte direkt stoppa ner nu.
 
Jag behöver fortfarande era idéförslag på inlägg som ska komma upp udner nästa vecka, så ni får gärna kommentera era förslag så att jag vet vad jag ska ladda upp med för inlägg. TIden börjar rinna iväg, jag har bara i morgon eftermiddag och kväll på mig att fixa ihop inlägg så era jag skulle gärna vilja ha era förslag så fort som möjligt.
 
Nu ska jag dra på mig ridkläder och bege mig iväg ut mot hästarna. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback