God lunch fredag

God morgon på er, eller snarare god lunch. Som jag skrev igår var jag helt slut, vilket resulterade i en lång sovmorgon. Men man får passa på nu, det är inte många dagar kvar som man kan ha sovmorgon på. Skolan börjar ju om mindre än en månad.
 
Planerna för idag är nog att åka ut och kolla till ponnyn och mysa lite med henne. Jag tror nämligen att det är för blött för att rida, men det kanske spricker upp och torkar upp underlaget under dagen. Vi får helt enkelt se under kvällen om det går att rida eller inte.
 
Nu ska jag fixa mig lite snabbt och sen tror jag att vi skulle åka till en liten inredningsbutik och kika lite. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback