God lunch söndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt ät bra med er. Själv är jag lite trött, men annars mår jag toppen. Vaknade av att solen sken, så jag hoppas på att det kommer bli en fin dag. Jag hade inte tackat nej till lite sol så att jag kan förbättra min bränna.
 
Idag tänkte jag att ponnyn får stå och så rider jag i morgon istället. Hovslagaren kommer också på tisdag så då kommer jag nog att rida lite när jag ändå är där ute. Sen får hon 3 dagars vila då jag ska iväg med min familj på en liten mini-semester till Leksand.
 
Nu ska jag gå och fixa lite brunch och sen ska jag nog ta och få lite arbete gjort här hemma. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback