God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen. Vi har precis ätit frukost ute i solen. Det gäller att passa på nu för det känns inte som att det är så många fina sommardagar kvar nu. Har dock hört att det ska bli fint i Augusti, men man vet aldrig helt säkert...
 
Planerna för dagen är att jag ska åka ut till ponnyn under eftermiddagen/kvällen och då är det en uteritt som är inplanerat. Det tror jag kommer passa utmärkt för ponnyn idag, eller det hoppas jag i alla fall. Hon mår nog bra att få komma ut och sträcka lite på sig.
 
Nu ska jag bara ta och lata mig, men jag ska också försöka få lite jobb gjort åt er. Så att ni kan få br inlägg att läsa. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback