God morgon måndag

God morgon på er. Då var det måndag igen och nu är det inte många måndagar kvar tills skolan börjar igen. Tvåan sägs vara det svåraste året, men det är bara att kämpa sig igenom. Jag får planerna in roliga saker att göra samtidigt som jag pluggar för att hålla min motivation uppe. 
 
Nej, nu ska vi inte gå och tänka på skolan när det fortfarande är sommarlov. Vi kör planerna för dagen istället, det låter lite roligare än att prata skola. Idag hade jag tänkt åka ut och rida ponnyn lite i och med att hon vilade igår. Det är vad jag har inplanerat för dagen.
 
Nu ska jag bara ligga och kolla på serier innan jag måste börja fixa mig då vi ska åka iväg en snabbis om ett tag. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback