God morgon måndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv ligger jag här i sängen och bara har det bra, jag är väl kanske lite trött men det blir bättre när  jag pallrat mig upp ur sängen.
 
Planerna för dagen är att snart åka iväg på match nu på morgonen och sen har vi eftermiddagen ledig. Ikväll sen ska vi åka in till stan igen och då ska vi gå på Lotta på Liseberg. Det känns som ganska lagom planer tycker jag. Hsr vi tur hinner vi även med att bada en sväng i poolen när vi ändå inte har något inplanerat under just eftermiddagen.
 
Nu ska jag ta och fixa mig innan det är dags att gå ner och äta frukost. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback