God morgon onsdag

God morgon på er mina finam jag hoppas att allt är bra med er. Själv vill jag inget hellre än att krypa ner under täcket igen, men det kan jag inte göra riktigt än. Jag har fortfarande 2 arbetsdagar kvar innan jag kan göra det. 
 
Planerna för dagen är då såklart att jobba först. Efter jobbet hade jag nog tänkt åka ut och hoppa lite på lilla ponnyn. Vädret verkar dock inte riktigt vara på våran sida, så vi får se hurpass det blir. Men vi alla är sugna på att hoppa, så vi får hålla tummarna att vädret blir bättre.
 
Nu ska jag försöka väcka hundarna så att vi kan gå ut och gå en promenad innan jag måste åka mot jobbet. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback