God morgon tisdag

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, det blev bara en massa snabba mobilinlägg. Men jag hade inte wi-fi på datorn så jag hade inte möjlighet att blogga. Nu är det dock fixat igen, så nu kommer jag kunna blogga bra inlägg åt er fram tills det är dags för oss att åka hem.
 
Igår körde vi iaf ett yogapass här där vi bor. En förälder i laget är nämligen yogainstruktör, så hon passade på att köra ett pass med oss när vi ändå hade så mycket annat att göra. Fast jag hann såklart med att ta mig ett dopp i poolen innan vi körde yoga.
 
På kvällen var vi också på liseberg en sväng och kollade på Lotta på Liseberg för vi skulle ändå in till stan. Då passade jag på att åka mechanica för det var inte så lång kö. Vi ska dit igen i eftermiddag och då ska det åkas en massa karuseller är det tänkt.
 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Vi ska in till stan precis innan lunch, för att kolla på en match och sen ska brorsans lag spela match. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback