God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, hoppas att allt är bra med er idag. Själv är jag lite trött, men det är vi alla någon dag. Solen skiner ute idag, så det var skönt att vakna upp till det idag.
 
Planerna för dagen är att jag framåt kvällen ska åka iväg till Denise och så ska vi ha en sleepover i hennes morfars lägenhet. Så det kommer bli en massa skratt, prat, massa onyttigt snacks och sen lär det säkert bli att vi ser någon film eller så. Därför passade det också bra att ponnyn får vila idag, när hon dels gått 2 dagar i rad men också för att jag skulle iväg till Denise.
 
Nu ska jag byta om och sen kommer nog Izor snart, eller jag tror att han kommer snart i alla fall. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback