God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, hoppas att allt är bra med er. Inte för att jag tror att någon av er är vakna den här tiden nu när det är lov, eller ni som jobbar är nog vakna nu.
 
Planerna för dagen vet jag inte riktigt, mer än att jag ska ut till hästen nu på morgonen. Vi får som sagt se om vi tar oss iväg till Leksand eller som det skjuts fram till helgen. Om vi inte åker så får vi se vad vi hittar på under dagen. Det är tråkigt och mulet väder, så det lutar nog mot någon inomhusaktivitet.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och sen måste jag åka ut till ponnyn så att hovslagaren kan fixa hennes hovar. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback