God morgon torsdag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött då det inte är jättebekvämt att sova i ett tält, men jag överlever iaf. Jag får dricka kaffe och då håller jag mig pigg under arbetsdagen, när jag kommer hem sen får jag väl ta en powernap eller något.
 
Idag är också min sista arbetsdag för denna sommaren. Det ska bli skönt att få vara ledig ett tag nu, men samtidigt har det varit väldigt mysigt att jobba och ha något att göra om dagarna. Nu kommer jag dock kunna göra en massa mer saker tillsammans med kompisar oså och det tackar jag inte direkt nej till. Efter jobbet idag hade jag nog tänkt åka ut och hoppa, för som det ser ut nu är det okej på gräsmattorna.
 
Nu ska jag nog gå och väcka hundarna så att vi kan gå en sväng innan jag måste åka mot jobbet. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback