God morgon torsdag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra. Själv vaknade jag upp till 2 paket som låg på frukostbordet, för tydligen så hade jag namnsdag idag. Jag fick en superfin vit mugg som det står världens bästa syster på och sen fick jag ett litet spa-kit från the body shop. Det gjorde mig verkligen på bra humör och då jag inte hade någon aning om detta. 
 
Planerna för dagen är inga speciella vad jag vet hittills. Jag vet bara att jag ska åka ut och hoppa ponnyn ikväll, beror såklart på om det regnar eller inte. För just nu verkar det inte vara jättebra väder, men jag håller tummarna för bra väder för jag vill åka ut och hoppa lite idag.
 
Nu ska jag sätta mig och fortsätta redigera lite på vloggen då jag inte hann med att få klart den i natt. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback