God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött, precis som vanligt. Vi har dock fått väldigt fint väder, så jag är på väldigt bra humör.
 
Planerna för dagen är att jag ska jobba, precis som jag gjort de senaste veckorna. Men idag ska jag också ut och rida hästen en sväng. Får se vad vi gör, jag tror att Linnea ville hänga med så jag skulle tro att det blir en sväng på ängen. Jag hoppas också att ponnyn vill bli infångad lika lätt som förra gången när hon till och med kom emot oss.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna en sväng innan jag måste åka iväg till jobbet. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback