Härliga eftermiddag

Har i princip legat ute i solen hela dagen och bara haft det bra. Såklart har det blivit pauser för att äta glass med färska jordgubbar och ett x antal med påfyllningar av iskaffe. Man får passa på att vara ute i det fina vädret så länge det är fint, har hört att det ska bli sämre väder nästa vecka...
 
Nästa vecka är också min sista arbetsvecka, vilket ska bli både skönt och lite tårkigt. Det har varit roligt att ha haft något att göra om dagarna, men jag vill samtidigt ha mer tid till att kunna göra saker med mina vänner och kunna rida hästen. Nu får jag välja antingen eller i och med att det inte finns mer än 24h på ett dygn inklusive en arbetsdag på 6h med en pendeltid på totalt 2h.
 
Nu väntar middag ute på altanen och sen ska jag byta om till ridkläder och bege mig iväg mot betet för att möta upp lite peeps som jag ska rida tillsammans med. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback