Härligt morgonpass

Idag red vi ut en sväng på morgonen, vilket jag kom på att jag inte skrev om i det tidigare inlägget... Men det var i alla fall hur mysigt som helst och min ponny tycker verkligen om att få springa på travbanan då det var dit vi red även idag. Vi hade tur att det fanns små vattenpölar kvar som vi kunde rida igenom. De första pölarna är hon alltid lite tveksam på men då får man bara vara ltie extra tydlig, men sen inser hon hur roligt det är så varje gång man kommer ner i vattnet studsar hon fram snarare än att galoppera. Därför känns detta passet som ett perfekt pass att avsluta med för denna veckan och inför den kommande viloveckan som hon kommer att få.
 
Jag har även fått lite bilder från Valentina som var med oss ute och fotade en kväll när vi hoppade. Här nedan är min absoluta favoritbild som hon knäppte och den är även min favorit hoppbild från och med nu.
 
Nu ska jag ta och avsluta för idag om jag ska orka upp i morgon bitti. Då ska det allra sista packas, bilen ska packas och vi ska komma iväg. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback