Måndagskväll

Som ni såg fick jag med mig familjen ut till ponnyn idag. Det var faktiskt mamma som frågade om hon fick rida och jag tänkte, varför inte. Som jag skrev fick hon därför skritta av ponnyn åt mig efter att jag hade ridit lite. Det var väldigt dåligt underlag på mestadels av ängen, så det blev lugn ridning med några språng där det var som bäst underlag. Jag vill verkligen inte att hon ska gå omkull och skada sig.
 
När vi var iväg och köpte min telefon tidigare idag så köpte vi även lite roliga korgar och sen kartonger att ha pommes i. Självklart var vi tvugna att inviga dem nu till middagen ikväll.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt framför serier och bara fixa allt som behövs på min nya telefon. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback