Mysig kväll

Idag blev det bara ett myspass barbacka på lilla ponnyn, dels för att hon gick hårdare igår men också för att jag inte hade någon energi. Därför blev det lite joggridning barbacka på ängen, men det var väldigt mysigt det också. Vi galopperade även i lite backar efter att vi ridit på ängen ett tag, så lite styrka har hästarna fått träna också. Kom också upp på lilla ponnyn barbacka utan pall eller en sten, vilket känns väldigt skönt då jag knappt kunde komma upp på en shettis för typ 2 somrar sedan...
 
Nu ska jag försöka få många timmars sömn så att jag orkar med den näst sista arbetsdagen för denna sommaren. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback