Ny dag och en ny vecka

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen och jag börjar få tillbaka lite sömn i kroppen nu, vilket känns skönt då jag får mer energi till saker och ting.
 
Planerna för dagen är ing aspeciella mer än att jag ska ut till hästen. Hon ska nog mest joggridas idag då jag tror att hon kanske har lite träningsverk efter igår. Så det känns som en ganska lämpligt pass för henne idag. Sen får hon vila i morgon och sen rider jag nog på onsdag igen.
 
Nu ska jag inte göra mycket mer än att sitta vid datorn och bara ta det lugnt. Ni får ha en bra ny vecka och en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback