On our way

Har precis ätit lite frukost, vilket blev äggröra och bacon idag. Jag har även packat klart det sista, förutom datorn då jag sitter och skriver detta till er. Men direkt när detta inlägget är publicerat ska jag stoppa ner datorn, för den kan jag inte lämna hemma en vecka. För hur skulle ni då få uppdatering?
 
Nu ska vi börja packa in i bilen och sen ska vi börja bege oss iväg. Vi ska vara på Heden klockan 15 och sen ska vi vidare till vårat hotell. Ni får ha en fortsatt bradag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney säger:

sv; tack! Det ska jag! Ska koppla bort allt och bara ta det lugnt <3

2015-07-12 | 10:18:44
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback