Torsdagskväll

Trots att jag känner mig som en zombie blev det ingen powernap, utan det blev en kopp kaffe istället. Denna gången med lakritssmak. Om ni inte har prövat det tidigare så borde ni verkligen göra det, för det är hur enkelt som helst. Det är bara att hälla i lite lakritspulver i filtret där du häller i kaffet och sen smakar det i kaffet. Jag brukar dock vara för lat för att göra det på morgnarna, men det är verkligen gott, så om ni gillar kaffe borde ni verkligen prova det.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mig iväg mot hästen, idag ser det ut som att vi tänkte hoppa lite. Ni får ha en fortsattbra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback