Wanties

Ett intatuerat citat - jag har alltid tyckt att det är snyggt när man har ett citat intatuerat öve revbenen, gärna med skrivstil. Det får dock inte vara "carpe diem" eller liknande, utan det ska vara ett citat som betyder något för just mig. Det är något som jag vill införskaffa i framtiden och troligtvis kommer att göra.
 
En ridgeback valp - Eftersom att det är den rasen Gucci är så har vi såklart googlat bilder på valpar samt sett henne som liten och efter det har jag blivit helt kär. De är så söta så att ord inte kan beskriva det. I framtiden ska jag äga en ridgeback, det är en sak som är säker.
 
En resa till Paris - Nu när jag jobbat har jag tjänat en hel del pengar och sen hade jag tänkt spara så gott det går resten av året, för mitt mål är att kunna åka på en resa till Paris under våren som kommer. Jag ska göra allt i min makt för att ta mig dit.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback