1 vecka kvar

Om vecka får jag mitt lilla hjärta som min i en och en halv månad. Jag längtar hur mycket som helst då det var ett år sedan jag satt på hennes rygg senast. Hon kommer dock bli utriden av min supersnälla vän då jag tyvärr måste jobba. Jag hade ju gärna varit med och släppt henne, för det är ju ändå lite speciellt. Men jag kommer åka ut och borsta, duscha och gå en promenad med henne direkt efter jobbet. 
 
Sen kommer hon vara min hela sommaren. Vet inte exakt när jag måste lämna ifrån mig henne, men det är nog 2 veckor innan jag börjar skolan igen. Det ska bli väldigt mysigt att få ha hela sommaren med denna skönheten och jag känner på mig att det kommer klickas en massa bilder.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback