3 snabba

Om mig
* Jag är en väldigt framåt person och säger ja till så gott som allt
 
* Innan jag får mitt morgonkaffe är det bäst att bara låta mig vara, för jag kommer tyvärr inte vara så trevlig annars.
 
* Jag kan låta arg/irriterad när jag är stressad, fast är är verkligen inte arg eller irriterad. Så ta inte illa upp om ni träffar mig när jag är stressad, för jag är stressad och har säkert en bra andledning till att det.
 
Om Gucci
* När hon leker håller hon på med tänderna/smånafsar i pälsen på den som hon vill leka med.
 
* Hon är typ rädd för sitt eget skall
 
* Hon är rädd för hästar
 
Om Izor
* Om han väl börjat slicka så slutar han inte
 
* Bland det bästa han vet är att rulla sig i äckliga vattendrag och om det råkar finnas en brunn i närheten som det stinker om så rullar han sig gärna på den efteråt.
 
* Han kan vara hur gosig som helst, men det är bara på hans villkor.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback