5 måsten till sommaren

* Flughuva - Detta är väldigt viktigt för mig att ha på hästarna under sommaren, för flugor i ögonen är inte roligt. Sen är det olika hur mycket hästarna påverkas, lilla grå blir väldigt irriterad därför är flughuva ett måste för min del.
 
* En bra flugspray - Som jag ska är det inte roligt med alla insekter nu under sommaren och just Promise blir väldigt irriterad utav dem så därför är flugspray viktigt att ha i skåpet under sommaren.
 
* Boots - Nu kommer ni tro att jag behnadlar ponnyn som en porslinshäst, men balltramp är inte roliga och därför tycker jag att det är bra att ha boots på hästarna.
 
* En snygg byxdress - Med en snygg byxdress blir allt bättre och den är väldig tbekväm att gå runt i. Själv bor jag i mina under sommarhalvåret.
 
* Ett par snygga solbrillor - Under sommaren ska ju solen skina, därför är ett par solglasögon viktigt och dessutom är det en otroligt snygg accessoar.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Håller med om att dessa 5 saker är riktigt viktiga :D

Svar: Vad skönt att du också tycker det :D
Kram
None None

2015-06-13 | 22:10:04
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback