En mysig kväll

Det blev en lite spontan picknick med Denise under eftermiddagen. Det var hur mysigt som helst och vi hade även tänkt göra om det i morgon, fast då med lite fler människor. Idag åkte vi iaf in på konsum för att köpa lite saker att picknicka med. Det blev dock ett stopp på banken och ett stop på H&M, där jag såklart fick med mig en påse ut ifrån. Ni får nog se vad som fick följa med hem om någon dag eller så. 
 
När vi väl sprungit klart på stan åkte vi ut till lögastrand och satte oss och vi blev kvar där i säkert 4 timmar eller liknande innan vi tillslut åkte hem. Där ute badade vi fötterna, vi pratade, filmade lite klipp som jag tänkt klippa ihop till en vlogg åt er och det var såklart en massa prat och skratt också. En otroligt mysig eftermiddag och kväll hade vi det iaf och det ska verkligen bli fler kvällar som dessa nu under sommaren.
 
Nu tänkte jag börja klippa ihop lite av filmen innan jag ska ta och avsluta för ikväll. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback